.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اطلاعيه مديريت بحران استان مازندران

به گزارش روابط عمومي استانداري، اطلاعيه‌اي از سوي اداره كل مديريت بحران مازندران در خصوص وضعيت جوي استان طي روز هاي آينده صادر شده كه به شرح ذيل اعلام مي‌گردد.

با عنايت به پيش بيني اداره كل هواشناسي استان، با نفوذ تدريجي يك توده هواي سرد بارش زا از اواسط روز يك شنبه 30/11/90 بر روي سواحل جنوبي درياي خزر، بارندگي، وزش باد و كاهش دما ابتدا از سمت غرب استان شروع و به تدريج به مناطق مركزي و شرقي استان گسترده خواهد شد، بطوري كه يك شنبه شب و روز دوشنبه شاهد هواي باراني همراه با وزش باد شديد، طوفاني شدن دريا و كاهش محسوس دما در سطح استان خواهيم بود كه البته بارش در ارتفاعات بصورت برف خواهد بود.

همچنين طي اين مدت آبگرفتگي معابر عمومي و اختلال در تردد وسايل نقليه در جاده‌ها دور از انتظار نخواهد بود. لذا به كليه شهروندان عزيز و مسافرين محترم توصيه مي‌گردد:

- در هنگام تردد در محورهاي مواصلاتي اصلي و فرعي استان به خصوص در شب و در هنگام بارندگي هاي شديد ضمن رعايت نكات ايمني و توقف در مكان مناسب و امن و كسب اطلاع از مسير طي طريق نمايند.

- از اقامت و تردد در بستر و حريم رودخانه ها، مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري خودداري نمايند.

- ساكنين بومي حاشيه رودخانه ها و مسيل ها و نقاط سيل گير در هنگام بارندگي هاي شديد و رگباري ضمن رعايت نكات ايمني در مكان مناسب و ايمن پناه گيري نمايند.

- به كليه نيروهاي امدادي و خدماتي توصيه مي گردد آمادگي لازم جهت هر گونه عمليات امداد و نجات و خدمات رساني همچون گذشته به خصوص در راه‌هاي ارتباطي اصلي و فرعي را داشته باشند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.947 seconds.